Hemstädning2019-06-25T13:46:05+00:00

Prova-på hemstädning för 99 kr/h

Prova-på hemstädning med Active Clean innan du bestämmer dig! Första hemstädningen kostar endast 99 kr/h (gäller endast en gång per hushåll). Det ska kännas skönt att komma hem till ett nystädat och väldoftande hem. För oss är det viktigt att du ska känna dig lika nöjd varje gång. Ägna tiden att umgås med familjen eller det du tycker är roligt och låt oss sköta städningen. Vi utgår från vår egen checklista som även kan anpassas enligt dina önskemål. Hur ofta vill du ha städning? Våra intervaller är: Varje vecka, varannan vecka eller var fjärde vecka. Timpriset varierar beroende på vilket intervall du väljer.

Prova-på hemstädning för 99 kr/h

1. Läs igenom vår checklista

Den är speciellt framtagen efter våra kunders önskemål. Med hjälp av den kan vi säkerställa att hemstädningen blir utförd på rätt sätt varje gång.

Vad ingår i en hemstädning?
Checklista

2. Hur lång tid tar det?

3. Boka provstädning 99 kr/h

jan
feb
mar
apr
maj
jun
jul
aug
sep
okt
Nov
Dec
2019
2020
2021
2022
mån
tis
ons
tor
fre
lör
sön
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Vad kostar det att fortsätta?

Hur funkar det?

Varje vecka

175kr/h efter RUT

Varannan vecka

190kr/h efter RUT

Var fjärde vecka

210kr/h efter RUT

Hur funkar det?

Boka en provstädning

Via vår kalender ovan kan du leta bland lediga tider för att välja en tid som passar dig. Du gör en bokningsförfrågan och om allt ser bra ut godkänner vi bokningen inom kort. Du får en bokningsbekräftelse med all information samt vad du bör tänka på inför städningen.

Utvärdera städresultatet

Efter utförd städning kan du i lugn och ro utvärdera resultatet av vårt arbete. Vi vill att du ska ha möjlighet att prova-på vår hemstädning innan du bestämmer dig om du vill fortsätta eller inte. Då provstädning endast är en engångsstädning så fortsätter inget återkommande intervall fören du som kund meddelat oss att du vill fortsätta. Vi hittar då en tid, veckodag och ett intervall som passar dig.

Boka in återkommande hemstädning – alltid samma städare

Efter att du har bestämt dig att fortsätta med återkommande så kan du välja bland våra intervaller: varje vecka, varannan vecka eller var fjärde vecka. Vi har ingen bindningstid och ingen uppsägningstid, vill du av någon anledning avsluta städningen så fortsätter vi endast med de städningar som är inbokade månaden ut.

Hemstädning med kollektivavtal

Hemstädning med kollektivavtal

Lite mer information

VÅR CHECKLISTA
Vår hemstädning följer en checklista som är speciellt framtagen efter våra kunders önskemål. En städning enligt vår checklista är precis vad en hemstädning ska omfatta enligt oss, då vi har utvecklat den under många års tid med hjälp av bra feedback från våra kunder. Med hjälp av den kan vi säkerställa att hemstädningen blir utförd på rätt sätt varje gång.

BRA ATT HA HEMMA
– Dammsugare
– Mopp och hink
– Diskmedel
– Vim eller Jif
– Universalrengöringsmedel
– Sanitetsrengöringsmedel
– Microfiberdukar
– Torra tygtrasor (går bra med hushållspapper)
– Scotchbritesvampar (ej gröna)

VID EN EVENTUELL OLYCKA
Active Clean har en heltäckande ansvarsförsäkring hos Moderna Försäkringar. Vi är helförsäkrade vid olyckor på upp till 10 MSEK. Ifall en olycka skulle inträffa under städtillfället så täcker vårt försäkringsbolag alla eventuella kostnader som uppstår. Det är viktigt för oss att du som kund känner dig säker.

NÖJD-KUND-GARANTI
Ifall vi skulle missa något under din hemstädning så vill vi åtgärda det så fort som möjligt. Vi gör vårt allra bästa för att du som kund ska vara nöjd med städningen och arbetar förebyggande för att minska missade städmoment. Då vi alla är människor vet vi att det ibland blir fel ändå, därför tycker vi att du som kund ska omfattas av vår nöjd-kund-garanti.

SÄKERHET OCH TRYGGHET
Vi på Active Clean ser vår personal som vår allra största tillgång. Vi har kollektivavtal med Almega Tjänsteförbund och vår personal har därmed samtliga försäkringar. Vi begär alltid ut ett utdrag från polisens belastningsregister innan vi anställer och all personal skriver på ett sekretessavtal. Självklart har vi mycket noggranna rutiner när det kommer till hantering av nycklar, larmkoder och övriga personliga uppgifter.

BETALNINGSVILLKOR
Betalning sker månadsvis efter utförd tjänst. En faktura skickas via e-mail eller med brev (mot en avgift).

OMBOKNING/AVBOKNING
Skulle du behöva boka om eller avboka din städning så har du möjlighet att göra det senast tre dagar före städtillfället.

VILL DU VETA MER?

Jag vill bli uppringd

Fyll i ditt telefonnummer och klicka på “skicka”, så ringer vi upp dig så fort vi kan.

Ring nu